Co je leštění autolaku? Ve zkratce jde o proces mechanického opracování poškozené vrstvy laku. Používáme k tomu rotační a excentrické leštičky mnoha rozměrů, leštící pasty s různými typy a velikostmi abraziv, a v neposlední řadě leštící kotouče z různých materiálů a tvrdostí.
Při tomto typu leštění se všechny lakované části vozu přeleští jedním krokem a to orbitální leštičkou.
Takové leštění je vhodné pro oživení lesku laku, nebo před prodejem auta, ale také k odstranění nedostaků po lakování,hologramů,menších oděrků.Jednokorové leštění, má své výhody jako je cenová dostupnost, je časově nenaročné, takže se nemusíte obavat, že bude delší dobu bez auta a je viditelný výsledek.
Dvoukrokové leštění - je určeno pro více náročné klienty.
Jedná se o leštění, kde se v prvním kroku rotační leštičkou odstraní hlubší škrábance, oděrky a jiné nedostatky, ve druhém kroku se orbitální excentrickou leštičkou lak dolešti do vysokého lesku.Výhodou tohoto typu leštění je, že se odstraní větší část škrábanců a to i těch hlubších a určitě se dosáhne vyššího lesku.
Renovace laku – jedná se o proces více krokového leštění v některých případech i broušení laku.
Je to časově zdlouhavý proces, takže je to i finančně nakladnější.
Doporučuji po leštění k udržení laku v co nejlepší kondici,zakonzervovat lak keramickou ochranou.